Posielate objednávky aj do zahraničia?
Áno posielame. Na rozdiel zásielok v rámci Slovenska, však v tomto prípade účtujeme k cene poštovné.
Je možný osobný odber?
Zatiaľ nie, ale pracujeme na tom..
Dostanem zľavu pri kúpe viacerých produktov?
Pripravujeme rôzne akcie a zľavy, o ktorých budete informovaný na našej stránke ako aj na našich profiloch na sociálnych sieťach.
Je možné si dať vyrobiť vlastnú potlač?
Nie. Sme značka, ktorá ponúka vlastné kolekcie.
Môže po odoslaní objednávky dôjsť k zmene ceny objednaného tovaru?
Určite nie. Akonáhle je tovar v košíku jeho cena sa už nemôže meniť.
Ako môžem vrátiť tovar zakúpený v e-shope?
Pozrite si náš reklamačný poriadok
Ako môžem reklamovať tovar zakúpený v e-shope?
Pozrite si náš reklamačný poriadok
Je možné vymeniť navyhovujúci tovar, ako mám postupovať?
Všetko je možné ale už tretí krát píšem – pozrite si náš reklamačný poriadok 🙂